Fem för fem

Idag fick jag en kommentar av Jempsons att jag hade blivit utmanad att svara på de kommande fem frågorna. Eller det var snarare både jag och Pi som blev utmanade och därför lät jag helt enklet Pi få svara på dem.
 
1. Vilket livsmedel kan du inte leva utan?
Hmm... Räknas hundmat? Annars skulle det antagligen vara banan eller köttbullar.
 
2. Godaste efterrätten?
Banan, helt klart banan. En bit äpple sitter inte fel det heller.
 
3. Vad tränar du helst en dag då du har all tid i världen?
Agility! (Att jaga haren på gräsmattan skulle jag gärna göra om jag fick.)
 
4. Bästa träningsredskapet?
Det är antagligen tunneln, eller släpet. Det måste bli släpet, då får jag både springa i tunnel och under ett täcke. Min matte är ett ganksa bra träningsredskap hon med, hon ger mig godis.
 
5. Vad är du tacksam för just nu?
Att jag har fått min kvällsmat, gått min kvällsrunda och nu får ligga under en filt och vila.
 
Vi utmanar Lingonren, Beckasofia, Scaniatjejen, Oslofru och Johanna att svara på dessa fem frågor och även utmana fem andra.

Kommentarer:

1 Vilja Lingonren:

Tack för utmaningen! Får fnula ihop några svar på frågorna i veckan :)

Svar: Lycka till :)
piochmalin.blogg.se

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att läsa :)

Svar: Roligt att höra :)
piochmalin.blogg.se

3 Scaniatjejen:

Kul! Tack för utmaningen! Ha det bra så länge!

Svar: Hoppas det går bra :)
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: