SNÖ!!!

Igår kom snön och det ordentligt! Vad jag har längtat och vad härligt med en vit natur igen. Jag och Ola beslöt oss för att idag skulle det bli skogspromenad och kameran skulle självklart med.
Eftersom det var väldigt länge sedan jag senast visade mig på bloggen var det dags igen nu, men snöiga granar som bakgrund. Det gäller att passa på när Ola kan tänka sig vara fotograf.
Vantväder har det blivit nu med snön, se vilka fina vantar jag har fått i julklapp av Olas mormor.
Pi som fick springa lös tyckte att det var härligt med skogspromenad och som vanligt var det full fart på henne.
Oavsett åt vilket håll jag vänder kameran finns det något att ta kort på när snön har kommit. Naturen blir så fotogenisk. Nu håller jag tummarna för att snön kommer ligga kvar länge, riktigt länge.

Kommentera här: