Förmiddagspromenad

När jag vaknade imorse hade jag en jobbig huvudvärk som inte ville försvinna. Då valde jag att ta en promenad med Pi för att få lite frisk luft.
Höstfärgerna är uppenbarligen på väg. 
Det var lugnt och fint väder, jag hade rullbandet på Pi så hon kunde gå lite längre ifrån mig.
Jag hade uppenbarligen med mig kameran och försökte få bilder och som vanligt blev det många bilder på Pi. För att ha en chans till bra bilder när hon inte bara sitter still tar jag massor av bilder och hoppas att någon av dem blir i fokus. Ibland blir det bra bilder, ibland blir de som den här.
Jag gillar ormbunkar, vet inte riktigt varför. Jag tror det kan bero på mönstret, fraktalerna.
På väg tillbaka hittade jag dessa! Trodde inte att jag skulle hitta kantareller i Göteborg. Som tur är har jag som hundägare alltid några extra RENA bajspåsar med som jag kunde bära kantarellerna i. 
Pi däremot tyckte jag var tråkig när jag plockade, även om det bara var några sekunder. 

Kommentera här: