En klocka på armen

När jag köpte julklappar till andra valde jag att även beställa den här klockan. Det är inte alls någon märkvärdig dyr klocka men jag gillar den ändå. Jag har inte använt klocka på väldigt länge och nu börjar jag vänja mig vid det igen, det är väldigt praktiskt att inte behöva leta upp mobilen för att se vad klockan är. Dessutom tycker jag att den är väldigt snygg.
Det är egentligen bara en nackdel med den, den är jättestor i armbandet. Jag kunde ta bort en stänganordning när den kom så nu åker den inte av min hand utan att jag öppnar den, bara nästan. Den vandrar på halva min underarm och urtavlan är alltid på undersidan så jag kan inte se vad klockan är om jag inte använder den andra handen. Men det borde gå att få det fixat hos urmakaren för förhoppningsvis inte mer än vad klockan kostade att köpa. Det får bli något jag får ta i tu med någon gång, eller kanske önska mig i födelsedagspresent. Oavsett använder jag klockan jättemycket och tycker om den.

Kommentera här: