Farmors syster

Igår var det begravning för farmors syster. Hon blev 91 år, gammalt med vanliga mått mätt men för den släkten är det normalt. Hon var ganska ofta hos farmor och därför har jag träffat henne flera gånger. Hon var precis lika envis som farmor. En gång när jag var där hade de en lång diskussion om vad som är störst, en kaffesked eller en tesked. Det var riktig syskonkärlek mellan de två.
 
Det var som det alltid är på begravningar, sorgligt men skönt när det är över. Jag fick träffa lite släkt som jag inte träffar så ofta, de var många syskon och då blir det en ganska stor släkt. När jag kom tillbaka efter begravningen var jag jättetrött så jag sov en sväng innan maten. Det blev en väldigt kort dag för mig. Bilden ovan är från 2013, jag tyckte att den var lagom fridfull till det här inlägget.

Kommentarer:

1 Helene:

<3

2 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Åh :( beklagar sorgen

3 Sarah:

Tråkigt me begravning :/
Bilden va fin :)

4 Miss Baby Peaches:

Tråkigt med begravning men fint skrivet :)
Och en väldigt fin bild med !

Kommentera här: