En ny header

Om ni sitter vid datorn ser ni kanske att jag har bytt header, om ni istället läser bloggen på mobilen kanske ni ser att det har tillkommit en header. Jag tyckte det kändes dags att byta, jag har inte koll på hur längesen det var jag bytte senast men bilden var i alla fall ett år gammal. Nu blev det istället en helt färsk bild, tagen igår på kvällen. Här ovan ser ni en ratad bild.
Det blev lite utav en utmaning eftersom jag ville ha mycket utav de orangeröda träden i bakgrunden fast ur fokus. Dessutom kom vi dit efter solnedgång och jag behövde använda stativ för att få skarpa bilder, jag lyckades därför inte komma tillräckligt nära marken. Här ovan gör Pi en riktigt ful min också, så jag hade inte valt den ändå. Egentligen är det här hennes Dobby-imitation men min vinkel gör att hon inte är så lik som hon brukar vara när man ser henne lite mer ovanifrån.
Det här blev slutresultatet. Jag är ändå nöjd, det blev mycket träd och lite mark bakom Pi. Att kopplet inte blev lika bra på den här bilden är en petitess, det går inte alltid att få allt. 
 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fina bilder

Svar: Tack :)
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: