En elva veckor gammal Bischa

De här bilderna har funnits på kameran i över en vecka utan att jag har kunnat flytta över dem till datorn och redigera dem. Min dator har varit helt full och äntligen fick vi igång våran externa hårddisk så jag kunde skapa lite extra plats. Det blev väldigt många bilder på Bischa den här gången och därför har jag valt att göra två inlägg. 
Det var snöigt och fint, solen började närma sig horisonten och det fanns allt som behövdes för vintriga valpbilder. Bischa var här elva veckor och det var mer fart på henne nu när hon hade blivit lite större.
Jag gillar bilden till vänster, en liten valprumpa.
Hon sprang mycket fram och tillbaka. Det var roligt att jaga husse när han sprang. När hon sprang mellan olika personer var det full fart redan från start. Jag tycker det är sött hur tydliga hennes små trampdynor är mot den vita pälsen.
Som det kanske redan märks fick jag många springbilder.
Det var inte full kontroll på kroppen än, ibland kunde det bli lite sladd. 
Det var alla bilderna för den här gången. Om ni vill se bilder på en ännu yngre Bischa finns de i det här inlägget.

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

En sådan sötnos!

2 Josefin Nilsson:

Åh vad söt valp! :)

3 desslivet.blogg.se:

Men åh så söt!! Jag sitter med tentaplugg i veckan och har lagt orimligt mycket tid på att researcha en passande ras för hund som tyvärr inte är aktuell på ett bra tag. Men valpbilder piggade upp mig!

Svar: Ja så kan det bli :) lycka till med tentan!
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: