Dömle herrgård

Jag är precis hemkommen efter tre dagar med utbildning på Dömle herrgård. Utbildningen ingick i traineeprogrammet Higher Ambition Program jag går och vi har haft väldigt roligt och det har varit väldigt lärorikt. Vi har simulerat företag och jag har varit VD för Xerox de senaste dagarna och vi har sålt copyprintrar.
Kameran tog jag med den här gången, igår vaknade jag tidigt och tog den med ut. Det blev några morgonbilder och det var härligt att komma ut en sväng.
När jag skulle gå ut på bryggan råkade jag komma förbi den här skuggan, den var lite för perfekt för att jag skulle passera förbi utan att ta ett kort.
Det har varit riktigt bra dagar och nu är jag ganska trött, det kommer inte bli mycket mer action idag kan jag lova.

Kommentarer:

1 emma:

kul att utbildningen var bra, fina bilder med!

Svar: Tack :)
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: