God jul och grattis

God jul! Igår klädde jag två granar och det ger en sådan julstämning med gran. Vi var utan gran i flera år och nu känns det lite extra med gran. Här ovanför är granen vi har i vardagsrummet. Granen är mestadels klädd med gamla kulor efter mormor, de är så fina.
Vardagsrumsgranen är inte stor men jag har i mitt rum en ännu mindre gran. Den är klädd med majoriteten röda kulor. Under granen har jag lagt de paket som jag inte än har delat ut. Till vänster går det att se de kubiska paket jag kan göra med hjälp av en stans, jag paketerar allt som är lagom stort i liknande förpackningar.
Kanelstänger tycker jag gör sig fint på paketen, ett bra alternativ till trasselbollar när de inte passar. 
 
Här brukar julafton vara en ganska rofylld dag, på eftermiddagen ska vi bort till mina kusiner för julfirandet med god mat och paket. På kvällen efter det åker jag hem till Ola.
Rubriken var inte bara god jul utan även grattis, det beror på att någon viss fyrbent fyller år idag. Pi blir tre år!

Kommentarer:

1 MATILDA:

Hoppas du hade en fin jul! :) God jul!

Svar: Ja det har jag, hoppas du också har haft det! God jul!
piochmalin.blogg.se

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så himla mysiga bilder, god jul och grattis! :)

Svar: Tackar :) God jul
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: