Våren är på väg och kissekatterna har kommit in

Ett utav de största våretecknen som finns är kissekatterna som jag kallar dem. När jag gick med Pi var det en tant som plockade grenar bredvid motionsspåret, då gick vi genom dungen som motionsspåret går runt. Vid de senaste ovädrena som varit det senaste året har en del träd blåst ner, det gör det väldigt lätt att plocka till sig. Jag placerade några grenar utan vatten i en hög vas för att kunna njuta av dem så länge som möjligt.
Några grenar blandade jag upp med tulpanerna, de här får vatten och jag kommer få ta ut dem när Ola märker av sin allergi. Tulpaner och kvistar gör sig väldigt bra tillsammans.
 
Har ni sett några vårtecken?

Kommentarer:

1 MartinaOlsson:

sv; tycker jag absolut! finns i flera färger också så det är bara att välja och vraka ;)

2 ♫♪ sandra:

fint!

Svar: Tack
piochmalin.blogg.se

3 MATILDA:

Så fint!

Svar: Tackar
piochmalin.blogg.se

4 J E N N I F E R:

Åh vad fint!

Svar: Tack
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: