Sötnosen Selma

För någon dag sedan åkte jag och Pi till en av mina vänner från gymnasiet och sedan kom även en till vän dit. Det var jätteroligt att träffas igen, det var tyvärr alldeles för länge sen sist. Vi träffade även labradorvalpen Selma på 12 veckor. Selma var väldigt glad och samtidigt väldigt duktig på att vara lugn. Och omåttligt charmig och söt. 
Pi var måttligt förtjust i sin nyfunna vän. När Pi inte är på lekhumör vill hon inte alls leka, det är väldigt svårt att leka igång henne. Pis taktik för att slippa leka med Selma, som uppenbarligen ville leka med henne, var att springa iväg. På sista bilden ovanför ligger hon på säkert avstånd i utemöbeln medan vi andra leker med Selma. När det kom fram godis hade dock båda hundarna fokus på exakt samma sak. 
 
En väldigt rolig dag, nu får det bara inte bli lika länga till vi träffar dem nästa gång igen!
 

Kommentarer:

1 Sarah:

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
piochmalin.blogg.se

2 Emma Grann Fotografi:

Men åååååh vad söta!

3 linah:

ååh va söta:D!! vill såå gärna ha en hund

4 Natahlie:

Men vilken fin blogg! :)
Kika gärna in på min, och delta i veckans blogg. Kram <3

Svar: Tack :)Det ska jag göra.
piochmalin.blogg.se

5 Annika:

Trillade in här när jag kikade upp lite hundraser. Pi är ju fantastiskt fin! :)

Svar: Vad roligt :)
piochmalin.blogg.se

6 Fanny Hägglund:

Men åh så söta vovvar! och valpar är väl det sötaste som finns!? :)

Svar: Ja det är det :)
piochmalin.blogg.se

7 Michelle:

Åååh så fina!! :D Man blir ju alldeles förälskad!

8 Sanya:

Vilka sötnosar! :)

9 neemees.com:

men vad sött!!!!

10 Louise - vitmossa:

Åh vilken otrolig liten sötnos!

11 filippa :

Herregud så söt! Vill bara plocka ut henne ur bilden och mysa :)

12 Ida - foto & häst:

men gud så söta!! :'D

13 inredningsinsp:

så fina!

14 JUNITJEJ:

Verkligen söt!

15 Josefin Nilsson:

Åh vad söt! :)

16 Mirre:

Ohh en labbe <3

17 Elina:

ASSÅ ONE WORD: VALPAR <3333

18 Lisa:

Vilka sötnosar! =)

19 Louise:

SÅ himla gullig!! :D

20 Karin:

Åh, jag smälter!! <3

21 JOSEFINE:

Det var något av det sötaste jag sett.. jag och sambon är själva inne på att skaffa hund. Visst är det underbart!?

Svar: Ja, jag har inte ångrat mig en sekund :)
piochmalin.blogg.se

22 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Men åh vad söt! :D
Och fint namn, min katt heter också Selma :P

23 Emmelie :

Men åh vilka fina bilder :)

24 malin:

jag tror jag dör lite! vilken söting!

25 Emma:

En sån där goding har jag också här hemma, fast han är elva veckor. Vår Lowe är världens finaste - men också riktigt, riktigt busig.. det är verkligen intensivt att ha valp!

Svar: Härligt med valptiden! Ja det blir till att passa en hel del med allt bus :)
piochmalin.blogg.se

26 my:

Åh vad härliga bilder :D

Svar: Tack :)
piochmalin.blogg.se

27 Matilda - tonårsliv i rullstol:

Men åh så söt!

28 Fröken:

Åh vilken sötnos! :-)

29 A M:

Åh vilka härligt bilder! Är verkligen en hundälskare, hade tidigare en hundras som heter tollare, en super mysig hund!

Svar: Tack. När vi funderade på att skaffa hund var vi och tittade på några tollare innan vi bedstämde oss för pinscher den här gången.
piochmalin.blogg.se

30 Robex Lundgren:

söt

31 Rebecca Wahl:

åh va bra bilder! söta hundar också

32 ɑ n n i k ɑ:

Så söööt <3

33 Molly Rodin:

ååååååååååååååååååå så söta!

34 Veronica:

såå fina och söta hundar!

35 Vilma Enqvist:

Vad gullig!!

36 Annster:

Så söta <3

37 Alina:

Åh så söt

38 Cassandra:

Vilka sötnosar!

39 . Pjumas . <3 - Mamma och fru:

Men ååh, vilken söt labradorvalp :)

40 Anonym:

Nu har man chansen att vinna en gratis fotografering av mig! Gå in på min fotoblogg http://misselizabeth.blogg.se för att tävla!

41 Amanda Niclasson:

Sjukt fina bilder!

42 coffeeandcupcake.blogg.se:

Så söta hundar ^^

43 inger:

Vilka sköna kompisar. Har nyss tagit bort
min tik, pga ålder. Orkar inte skaffa ny
hund än, men när minnet av henne bleknat
lite så kanske.

Svar: Usch, vad tråkigt!
piochmalin.blogg.se

44 Jenny Nyström:

Vilka härliga bilder =)

45 Frida:

Sicka godingar! :D Och härliga bilder!

46 Nickie:

Åh vad fina!!

47 Lina:

Herregud så söta! Älskar sista bilden, haha.

48 Iz:

Så fina de är!

Kommentera här: