Agilityträning och resten av helgen

Den här helgen har det varit fullt upp. Vi startade med agilityträning på fredag kväll. Ola hade med sig bok så han kunde sitta och läsa medan vi tränade, det blev inte så. Det var en hel del knott och stod du still kom dem. Jag rörde på mig hela tiden men för Ola var det värre. Träningen däremot gick bra, Pi var duktig på det mesta. Det som krånglade var såndant som är krångligt och då är det förväntat att det kan bli fel. Hon var duktig på att vara nära oss och försökte inte sticka iväg, trots att Ola till och med såg några harar borta i andra änden av gräsplanen. 
 
Lördagen började med lite städ av lägenheten innan vi fick några gäster över på lite brädspelande och grillning. Det var trevligt även om det inte alls gick bra för mig i spelen. Det hade gått ett tag sedan sist och det var roligt att ha över lite folk igen.
 
Idag har vi hjälpt en vän flytta men det gick mycket smidigare än vi hade förväntat oss och allt var klart på några timmar. Hon har fått en väldigt fin lägenhet och det var roligt att träffas igen. Efter flytten kom vi hem, åt lite och sedan tog jag mig en tupplur. Det var jätteskönt med tanke på att jag hade svårt att somna natten innan, jag har tyckt det varit för varmt.
 
Det har varit en väldigt aktiv och rolig helg den här gången.

Kommentera här: