Promenad i 3 timmar!

I helgen var jag, Ola och hundarna ute på en riktig långpromenad. Vi gick vid 12 och var inte tillbaka förrän 15, men det var en riktigt härlig promenad (förutom at jag inte hittade mina stövlar och tog gymapskor, inget bra val). 
Pi fick springa lös nästan hela tiden, snacka om att vara lycklig.
När hon springer riktigt fort mot mig är det svårt att få fokuset rätt, det är mest tur om man får till en bra bild. Ovanstående bild hade varit riktigt bra om jag hade lyckats.
Det är fortfarande väldigt vackert i skogen, trots november. 
Två hundar som har tröttnat på att jag tar kort. När vi kom hem var vi alla trötta och belåtna. Vi funderar på att gå ungefär samma tur igen, men med picknick nästa gång. Det får bli en helg när vädret tillåter. 

Kommentarer:

1 Christina:

Fina bilder Malin, ja flisa å lupus såg trötta ut å pi lika pigg....välkommen hem till Sunne.

Svar: Tack :)
piochmalin.blogg.se

2 Christina:

Fina bilder Malin, ja flisa å lupus såg trötta ut å pi lika pigg....välkommen hem till Sunne.

3 Katarina:

Så söta hundar :)

Kommentera här: