Blogguppehåll

Nu blev det ett riktigt långt uppehåll här på bloggen. Jag brukar vara sämre på att blogga ofta under sommaren eftersom jag inte har igång min dator men det blev extra länge den här gången. På bilden som ni ser ovan kan ni se en utav anledningarna, min kamera är trasig. Jag ska skicka in den på reparation, jag måste bara få tummen ur. Däremot har jag fått låna min systers kamera så jag har fortfarande kunnat ta kort. Men snart efter att min kamera gick sönder blev minnet fullt på min dator och det har varit fullt fram till nu (vilket det fortfarande är). Jag ska försöka börja rensa upp en aning så jag kan fortsätta med bloggandet igen. Det finns en del saker som jag redan har tagit kort på som jag vill visa och jag har flera idéer på annat jag vill blogga om. Vi får se vad som kommer upp här framöver. 
 
Bilden är förövrigt på en smått irriterad Pi som jagar flugor i blåbärsskogen.

Kommentera här: