Hundlek i vildsvinshägnet

Här är de äldsta bilderna som jag inte har visat er än. Det är från över en månad sedan när hundarna (inte Pi) var iväg och sprang lösa i vildsvinshägnet i Rottneros park. Lupus och Flisa ser ut ungefär som vanligt men Milla som är valp är jätteliten på de här bilderna jämfört med hur stor hon är nu. Kvalitén på bilderna är varierade, men lekande hundar är roliga att titta på även om allt inte är helt perfekt.
Lupus är motsatsen till en linslus, jag har fått en bra bild på honom tidigare. Vanligtvis vänder han öronen på något konstigt vis, nästan som att det skulle göra ont att vara med på bild. 
Den här gången fick jag möjligheter att ta bilder i smyg medan han hade fokus på någon annan, det resulterade i relativt bra bilder. Men det är väldigt synd att det är den här bilden som har sämst kvalité. Det var vid den här gången som jag först upptäckte att det var något fel med min kamera och jag har bytt till min systers kamera när jag tog de här bilderna. Jag kollade inte inställningarna så noga utan ville skynda mig att få vettiga bilder.
Här är Lupus och Flisan uppställda för kort.
Milla i full fart.
Flisa och Lupus mitt i leken. Det var väldigt uppskattat av hundarna att få springa lösa i en så stor inhägnad.

Kommentera här: