Bischa

Varning för otroligt sör valp. Det här är det senaste tillskottet i hundsläkten, min bror och hans flickvän har skaffat sig en liten Bischa. Bischa är en golden retriver.
Det är väldigt många bilder på Bischa men jag har försökt att minska lite på storleken så inlägget inte skulle bli alltför långt. För lite bilder på en liten valp vill man inte heller ha.
De har en katt sedan tidigare, Majsan. Hon är inte speciellt förtjust i Bischa än men hon vågade sig fram till oss ändå, däremot hade hon hela tiden koll på Bischa.
Pinnar är en riktig favorit och hon bar gärna omkring på dem, det märks att hon är en retriver.
Det märktes att hon visste vilka som var husse och matte. När min bror slängde iväg leksaker plockade hon upp dem och gick sedan tillbaka till honom och la sig. När hans fickvän gick ut ur rummet följde Bischa efter. 
Första gången jag skulle ta kort gick jag ut på gräset och satte mig på huk, min bror satt redan på huk en bit ut på gräset. Bischa tittade på mig och sedan på min bror. När hon sedan sprang mot oss kunde hon inte bestämma sig utan hon sprang mitt emellan oss.
När vi kom dit var hon lite trött, hon hade varit vaken en längre stund redan. Det blev en tupplur på vardagsrumsgolvet och sedan gick hon och la sig på sin plats i sovrummet. 
Det var alla bilder på Bischa för den här gången, nästa gång kommen hon vara större. De växer så fort.

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men åh, jag smälter! Så fantastiskt söt!

2 Erika:

Underbara bilder! :D

3 Rebecca Adnell:

Men guuuud så söt! Jag dör!

4 Josäfin Andersson :

men dör så söta bilder!! :D

Kommentera här: