Bättre väder

När det nu är rusk och regn är det skönt att titta tillbaka på en annan dag med betydligt bättre väder, nämligen julafton. Jag och pappa gick en långpromenad med hundarna innan gästerna skulle komma.
Pi och Milla fick springa lösa den här gången.
Milla skulle som vanligt leka, det var Flisa som var måltavlan.
Flisa svarade på inbjudan. Pi som oftast inte vill leka sprang därifrån när de började.
Även om det inte var någon snö på jul så var det bättre än nu. När jag gick ut med Pi idag ville hon inte gå alls. Ytterdörren till huset stängdes på henne så hon blev tvungen att gå ut, hon gjorde sina behov snabbt och tyckte inte alls det var värt att gå promenadslingan till soptunnan. Hon gick första halvan på en koppellängd bakom mig med något pip ibland. När vi hade kommit förbi halva turen gick hon istället en koppellängd framför mig. Regn och blåst hör inte till Pis favoriter.

Kommentarer:

1 Jossan:

Jag tyckte du skrev "vackra" så dom skulle vara åtminstone lite okej, men det där var dog bland dom fulaste jag sett på henne xD

Svar: Jo Milla gör lite olika miner på de här bilderna, men jag har några finare bilder som kommer upp framöver :)
piochmalin.blogg.se

Kommentera här: