Cykelutflykt i vårvädret

Nu har vi fixat våra cyklar och när det var ordentligt vårväder passade vi på att göra en cykelutflykt i söndags. Pi sprang bredvid min cykel, hon tycker det är så roligt. Vi cyklade till Alster, det är cirka tre kilometer från oss. Där parkerade vi cyklarna och gick en bit på Frödingleden till Gunnerud.
Jag bodde i Gunnerud i Sunne, inte samma Gunnerud men ändå roligt att tala om för föräldrarna att jag skulle gå till Gunnerud.
Efter att ha kommit till Gunnerud kom vi in i skogen på vägen tillbaka, efter att ha gått mer öppet på vägen dit.
Jag försökte få Pi till att vara modell, det var inte så aktuellt enligt henne och allt jag fick var när hon lipade. I slutet utav promenaden kom vi närmare Alsterälven. 
Älven var brun men det gick ändå att se en bra bit ner. 
 
Efter promenaden cyklade vi tillbaka och Pi vilade upp sig i solen.
 

Kommentera här: